fan va duktig jag är

Okej, jag är inte duktig men jag har inget att skriva som rubrik. Men jag hoppas att ni njöt av mitt videoinlägg =). Jag har precis suttit och gråiti. Har kollat på gamla bilder och tänkt att det var mycket bättre förut. Man brydde sig inte om utseende och man bara var sig själv.. Visst det finns personer som är sådana nu men jag saknar allting. Och så har jag kollat på gamla bilder av mina förra djur. Som tyvärr är döda nu. Jag saknar dom. Och sen efter en stund gick jag in på Playahead och såg att Moa hade skrivit världens finaste text till mig och Nikki och då började tårarna rinna igen. Fast jag tycker att det är skönt att gråta... Även om jag får huvudvärk efter.
Men Nikki kunde tyvärr inte sova hos mig så jag får väll sova själv =(. Fast okej hon ska sova hos mig imorgon men ändå! Så imorgon fixar vi min blogg =D. Vi ska fixa en ny design och allting så ni får se förändringen. Så kanske vi kör en frågestund eller vad tycker ni? "Jaaaaa!!" ska ni tycka dåå =D! Men vi hörs imorgon då :).

puss & go'natt

Kommentarer
Postat av: malin

fin bloggdesign du har:)

2009-09-19 @ 11:19:08
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Madelene - Go My Own Way

Blire någon övernattining idag?:)

2009-09-19 @ 12:32:27
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Felicia L

Yepp idag blir det nog en övernattning :).



Tack Malin :D

2009-09-19 @ 12:44:43
URL: http://bbarafelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0