Channing Tatum = LOVE !

Jag ska snart gå o sova typ. Jag vet inte jag har tråkigt så jag får väll sova ;). Jag satt och kollade igenom bilder från G I Joe jag såg häromveckan och jag tycker Channing Tatum är så jäkla snygg! Det är han som spelar Duke för er som har sett G I Joe. Men jag har blivit helt förälskad i honom! men jag ska väll kolla klart på filmen jag har suttit och tråkat mig vid. Så kanske jag ska fråga nikki om hon kan sällskapa mig imorgon :). hon kanske kan fixa min header :O. Klockan är över tolv :(. Vet inte vf jag blev ledsen. det är redan söndag! På måndag ska vi ha skolfotografering D:!!! Fan va sämst! Och nu blev typ Nikki sur på mig? Men ska tråka klart vid filmen sen typ sova? Jag ska nog göra ett videoinlägg imorgon? vi får se!



asså, serisöt! visst är han snyggaste i världen?! Jag är kääär

men jag skriver imorgon. eller idag? vafan jag skriver på söndagen!

pusspuss, felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0