fräääääsch

Jag har precis tagit en långdusch och håller på att fixa naglarna nu. Jag känner fortfarande på mig att det blir en skitbra dag imorgon. Jag måste bara hitta mina j*vla pengar... Men ändå! Idag tog jag ingen bild på min outfit så jag skriver den istället. Jag hade blåa KSSS byxor, ett vitt linne och en grå tjocktröja. Jag tar bild på min outfit imorgon så får ni se!!! Jo förresten på vårat skolfoto hade jag typ en rosa blur och varta jeans. Inget speciellt. Jag hann tyvärr inte skriva ett inlägg imorse för jag vaknade skit sent! Vi börjar kolan halv nio varje dag och jag vaknade åtta. Så imorgon ska jag vakna klockan sex! För då kommer jag att vara pigg och allting. Så vi hoppas på det bästa imorgon, alltså att jag orkar kliva ur sängen! men jag håller ju som sagt på att måla naglarna i en typ ljusrosa färg som inte syns så mycket. men det är ju därför jag gillar den! Men nu ska jag ta fram kläder till imorgon och hitta mina pengar. Så jag skriver ett inlägg senare!

Kiss and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0