har aldrig lust längre

Jag har inte lust att skriva i bloggen längre men jag gör det ändå. Jag har börjat lyssna på Michael Jackson och tänkt: fan, jag avgudar honom! Jag har faktist aldrig tänkt så förut men asså???? Aja, jag skämde bort mig nyss men jag tänker inte berätta hur. Moa sov hos mig idag och vi vaknade typ tolv. Sen kom mina kusiner och släkt o blablabla. Vi skulle kalasa för papap som fyllde år häromdagen. Så vi käkade lite gott och sånt. Jag blir galen på min header. Jag måste fixa den någon dag. Det får bli imorgon eller nått.. Jag orkar inte nu... Men jag ska typ krypa ner i säneg noch kolla på svampbob filmen igen? kanske det...  Men jag lägger in ett inlägg senare så får ni ha det bar sålänge!












pusspuss, felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0