hemma nu...

Jag kom hem från skolan för en stund sen. Det är så jävla soligt :). Idag hade vi tyska och musik. Musiken vr roligast! SHIT va kul det va ;). Jag spelade elgitarr med två tjejer som går i min klass :). Så splade vi typ.. "we will rock you" tror jag den heter. Fast vi skrattade bara... Förutm när vi spelade men ändå! Sen gick vi o väntade på therese o moa för dom slutade senare. så jag har precis ätit upp min glass för det är skit varmt.  jag känner på mig att imorgon blir det en skit bra skoldag? för jag har shysste kompisar, det blir god mat och ingen matte!!! HAHA i like! Så vi hoppas att det blir bra skoldag imorrn :).  Men jag ska kolla lite på tv och sen kanske jag ska sova en stund nej jag skoja jag ska träna på engelska glosorna vi har fått :D:  Och mamma har ju köpt pennor,sudd och en pennvässare!! jihoo. Och imorgon ska jag typ städa skåpet för det ser ut som en svinstia fast fullt med böcker o mojjenger. skit, jag ick ont i magen av den där glassen :( :( :(. Men jag pallar inte skriva nu så jag skriver senare!



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0