skansen

Usch, jag gick o la mig igår vid typ halvtre eller något? Sen vaknade jag av att Nikki ringde. Eller jag vaknade inte av det för jag vaknade lite tidigare. Men hon frågade om jag ville med till skansen idag. Självklart sa jag JAAAA! Så jag fixade mig o gick hem till henne. Så jag, Nikki, hennes lillasyster och hennes låtsaspappa va på skansen idag. Det var skitroligt ;). Och jag tog lite bilder, jag ska lägga in några. Herregud! Jag sitter faktist och lyssnar på Tokio Hotel! Men jag var ett fan förut men jag slutade, för jag slutade helt plötsligt gilla dom. Fan vad fel jag hade om dom, dom är helt otroliga! Jag tror jag börjar gillra dom igen :O. Eller jag lyssnar mest på Leb Die Sekunde, Sex, Schrei, Durch den Monsun, Ready Set Go och Rette Mich. Ibland lyssnar jag på Dont Jump. Dom lyssnar jag på? Men dom är skit bra! Jag ska skriva en liten lista på vad jag ska göra bättre i min blogg:
 

 - Upptatera bättre

 - Lägga in bilder, videonlägg oftare

 - Visa outfit och facelook oftare

 - Lägga in te.x HISS&DISS och sånt oftare

 - Skriva intressantare och bättre. Kolla stavfel


Ja, sånt ska jag göra bättre i min blogg. Jag ska lägga in lite bilder från idag :).




FAVORIT BILD


Haha, Nikki o hennes lillasyster



Ja, det var bara NÅGRA av bilderna vi tog idag. Men jag orkar inte lägga upp fler och jag tror inte ni orkar titta på fler ;). Men jag skriver ett inlägg senare ikväll! Mamma tjatar att jag måste städa...




Kommentarer
Postat av: Moa

åååh vad sööt det där djuret, och bilden på nikki och hennes syrra :)

2009-08-31 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0