skrev inte igår...

jag skrev inte igår, jag vet. Men jag hann inte på morgonen och jag var med cassie hela dagen :).  Men jag o Cassandra "Cassie" satt hemma hos henne och gjorde ingenting. Eller vi gjorde läxan och jag sminkade henne. Vi skylle egentligen till ICA o köpa glass men vi gjorde inte det. Idag hade jag roligt i skolan som vanligt :). Vi hade en tidningsläxa som jag lämnade in idag.  Jag köpte ett glas saft på rasten men hann nästan inte dricka upp för vi skulle in igen... Men ändå! Vi hade NO sen fick vi gå hem :). Så jag o nikki gick till ICA o köpte lite godis och sånt. Så vi har ätit mellis och nu kollar vi på tv. Imorgon är det kräftskiva på gården som jag ska på. Jag o nikki ska typ fortsätta kolla på tv för vi väntar på en bra sak som kommer snaart :). men jag skriver senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0