sprang i en timme

Jag har precis duschat nu :). Jag o pappa prang i typ en timme så jag var skit svettig, värsta tempot. Men idag hade vi skit kul i skolan :D. det var nån jävla bulldag så man kunde köpa bullar. SKIT goda bullar säger jag bara! Men sen skulle vi ha NO men en kille i våran klass frågade en sak om rymden så hela NO lektionen gick åt att prata om rymden??? Fast det var... intressant ändå. ÅÅH! Jag saknar min förra granne :'(... Han skulle komma hit på lördag men han kunde inte. Fan, vad jag saknar honom. Fast vi går i samma skola men ändå... oj, jag bara byter ämnen hela tiden. Men vi fick våran biologi bok idag och det är värsta snuskboken! Typ bilder på massa könsorgan o blablabla. ÄCKLIGT! Men nu chattar jag med en tjej från min klass som är skit kul :). Men jag ska ta på mig mitt nattlinne och koka lite te tror jag? Eller bara fortätta chatta... Äsch, vi får se :). Men jag skriver senare. AA JUSTDET! Förlåt, jag ljög för er alla. Jag sa att jag skulle ta en bild på min outfit men jag hann inte :(... När jag kom hem från centrum (vi skulle fixa min tandställning) så bytte jag om på direkten och sprang med pappa, så förlåt alla :(. Men jag hade svarta damstrumpor,vitt linne och ett svart linne på det. Och en adidas tröja. men imorgon får jag göra det. Men jag skriver senare, PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0