tog en bloggpaus

Som ni kanske märkte tog jag en liten bloggpaus, hade det lite stressigt med läxor,skolan och kompisar och allt. Men nu är jag igång igen!  Jag har en hel list apå saker jag ska göra idag..

Manikyr & Pedikyr
Duscha, hårinpackning och ansiktsmask
Noppa ögonbrynen (dom ser ut som BUSKAR)
Smörja in min fina kropp + ansikte ;)
Packa/ta fram saker till imorgon
Städa rummet + dammsuga rummet
BLOGGA

Ja, det är några saker jag ska göra ;). Vi får se om jag hinner.. Men det gör jag nog!

Nu ska jag visa min nya pyjamas :)



Och så shoppade jag och mamma igår



Två sminkborstar



En vit BH och en svart hood tröja

(ursäkta dom suddiga bilderna!!!)

Men i veckan blir det videoinlägg, förslag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0