blev inge stall :(

Idag var det ingen bra skoldag! Allting var fel! Jag var typ osynlig, alla trampade och gick in i mig som att jag inte syntes! Var är fel liksom? Fast först hade det hänt en lite privat sak som jag vill inte vill ta upp i blogg..Typ allting var dåligt idag. Förutom bilden.. Bilden var skit skojsig! Jag ritade en hästsoffa :D. Den blev riktigt fin! Haha, nooot. Men sen när det var helt tomt i skolan (alla hade gått hem förutom jag,cassie och esmaa) städade jag mitt skåp :D. Nu är det fint men jag fick biologiboken i huvudet :(!! Den väger typ 3 kg. Men nu sitter jag hos Cassie för det blev inget stall. Jag och Cassie slutade senare för alla som har bild slutar en stund senare. Men det är bra för bild är så roliiigt!!! Men vi ska väl hem till mig sen eller vara ute.. Iaf så lägger jag in bilder senare. Jag tog en del bilder igår som jag lägger in! Jag måste köpa två saker jag kom på imorse!!! Om jag inte köper dom får jag ett utbrott på mig själv!!!!!!! Så jag köper dom så fort jag får pengar... Men nu ska jag logga in på facebook så skriver jag när jag har kommit hem, pussar :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0