har inget internet

Jag får ett utbrott på min dator! Den har fortfarande inget internet så jag får sitta ibland, sällan, vid mammas laptop. Men pappa är i Jönköping så det är rätt tomt här hemma, noot. Mamma är fortfarande sjuk och jag har blivit förkyld igen. INGET ROLIGT!!!
Men det blev så att jag och Nikki, bebiis, åkte till Haninge :). Jag gjorde av med ca 400 spänn. Fast lite mindre men ändå! Jag köpte en concealer från MUS, örhängen, ett rosa hårband och ett blått linne från Gina :). Nikki köpte.. vad köpte hon? Just det, hon köpte en tröja, den var jätte söt ^^ ! Men nu kollar jag och mamma på Southland, så jag skriver väll imorgon :P.




massor av pussar, känner för det idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0