har vart upptagen =O

jag har vart upptagen heeeela dagen, men med bara onödiga saker :P. Jag var hos Tessi med alicia. Vi hade typ temadag eller vad vi kallar det. dom två "klädde" ut sig till fjortisar och jag till emo.. det var rätt roligt haha. men vi kollade på film och skit hela dagen haha! jag duschade för en stund sen, hade skit flottigt hår, uuuuuew. men jag typ hade schampo aslänge, eller jag rakade benen medans jag hade schampot i så det var rätt länge haha. men det blir inga nya bilder idag! humma... vet inte vad jag ska skriva.. men igår kollade jag o mamma först på resan till jordens medelpunkt och sen kollade jag på bröllopsduellen. och idag såg vi monsterhouse, haha alicia,jag och tessi flumma :D. dom är så roliga o va med :P. men jag skriver sen, puss

Kommentarer
Postat av: Alicia<33

Vi hade as kul!!!!!!!<33

2009-10-29 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0