hemma igen!!!

Nu är jag hemma, äntligen!! Hos mormor & morfar har vi plockat svamp, pratar och plockat svamp! Vi har skit mycket svamp!! Nu är det typ säsong för att plocka svamp :). Och jag gillar inte ens svamp..
Men ändå.. Nyss släppte mamma & papppa av mig hos Nikki, det regnade skti mycket och vi kom direkt från mormor. Så jag sitter nu hos Nikki! Vi ska typ ringa Moa, vill ju se hennes nya hårfärg. Hon var blond och färgade mörktbrunt häromdagen! Hoppas det blev fiiint :). Men snart drar jag igång en tävling som ni kan vinna ett Hello Kitty armband så fortsätt läsa min blogg och håll utkik efter det! Den kommer i veckan. Men nu ska vi typ chilla ^^ och kanske.. vet inte men jag skriver senare, puss!

 






vi föralltid Nikki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0