oj oj har inte skrivit

Jag har varit skit upptagen hela dagen och jag är skit förkyld så jag har heller inte orkat blogga. Men iallafall så har jag, min brorsa och min mamma först i Alby för min pappa och hans klubb hade en tävling, typ SUM. Sen hade min klass loppis i centrum direkt efter så det var lite stressigt. Sen hade vi tvättstugan så det var skit sterssigt, och jag är sjuk så det blev ännu jobbigare! Men nu får jag sluta klaga.. Ehmm.. Vet inte vad jag ska skriva, jag och mamma kollade på fotboll Sverige - Danmark men nu kollar vi på Robins. Det är ju roligt ju hahahaha. Olala nu börjar 2fast 2furious! Han är snygg ;). Men videoinlägg imorgon så jag skriver senare, eller imrogon! Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0