skrev inte igår, vaknade nyss :P

Igår var jag lite upptagen, med att sova och baka :). Jag bakade chokladmuffins haha ! Sen sminkade jag mig och åkte in till stan, jag och mamma skulle på Michael Jackson - This is it. Vi åt på Pizza Hut, haha :). På bion träffade jag Hanna, fast vi sa bara hej till varann.. Filmen/dokumentären var bra ;). Men vi kom hem sent typ, så jag gick o la mig nästan på direkten. Fast jag och Tobias kollade på The Green Mile. Gud vad bra den var!!!!! Fast jag grät i slutet men what ever.. Fast Alicia är här nu, hon kom för typ tjugo minuter sen. Vi ska äta muffins haha, vet inte vad annars vi kan göra :/. Någon som har förslag?




bild från tisdags ;).


// F


Kommentarer
Postat av: ...

FJORTIS =) hahahaha

bara skemtar =) hihihihi

2009-11-02 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0