-

Har så tråkigt! Jag mår betydligt bättre men är fortfarande förkyld. Ska nog till skolan imorgon. Jag ligger säkert efter skit mycket eftersom att jag har varit hemma hela veckan! Så jag kommer väll plugga i helgen och försöka komma igång! Just nu försöker jag få tag i Nikki, hon måste logga in på msn annars dödar jag henne. Jäkla skit min kamera är borta!!! Fast jag tror min käre pappa har den >.<. Men jag dampar på honom! Jag måste ha min kamera!!!! Nu skriver jag en text till en tjej som betydde otroligt mycket för mig, nu finns vi inte mer. jag skrev en skit gullig text till henne men sparade inte. så den är borta, ungefär om våran vänskap.. Jag hoppas att hon förlåter mig. Men nu sk ajag inte göra så mycket kanske städa rummet och så, men vi hörs senare ller imorgon :D



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0