är fortfarande förkyld

Usch!

Jag är fortfarande jätte förkyld. Det är jobbigt men nu har jag faktist varit hemma hela veckan så imorgon ska jag nog gå till skolan. Eller ja, vi får se. Jag känner mig jätte duktig för jag har inte använt smink på en vecka =O. Jag har en överrasktning till er! I helgen kommer bloggen att förändrats! Jag ska fixa headern och allting! Bilder och ett videoinlägg kommer också! Gud vad roligt det kommer bli, kan knappt vänta! Och i helgen blir det också en frågasport så fråga på då!!!

Idag har jag som sagt varit hos en osteopat. Om ni inte vet vad det är så är det en person som tittar och sånt på kroppen, där man har ont. Jag gick dit för att jag har ont i revbenen på ryggen. Så han höll på och kollade och sånt på min rygg. Det var jätte skönt. Sen åkte jag och mamma hem. Har ni märkt att det börjar bli höst? Iallafall hos mig! Nu är det skitkallt men löven har inte börjat ändra färg.
Gud vad korkad jag är?! Jag  fryser häcken av mig och äter glass..? Jag är så dum...

Men nu ska jag kolla på en film eller fixa en ny design. Jag tror jag ska kolla på en film :). Så jag skriver senare!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0