borta imorgon och fredag

Ja okej, jag skrev inte så mycket igår. Men jag ooorkade inte ;). Men idag ska jag skriva, iallafall nu :)! Men ida efter skolan så gick jag hem till Elin och Alice. Vi var hemma hos Elin och kollade på Twilight. Jag är så kär i den filmen :). Så nu är jag hemma och tänker på vad jag ska äta till middag. Men jag tänkte berätta en rolig sak för mig men en tråkig sak för er ;). För imorgon ska jag och min klass ska på klassresa så jag kommer inte att kunna blogga på två dagar. Men jag hoppas att ni kommer klara er ;). Så jag kommer inte att kunna blogga imorgon och på fredag. Eller kanske på fredag så vi får se ;). Men jag ska mysa i soffan och tråka så jag bloggar senare :).


kissies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0