doktorn idag

Nu har jag vart sjuk i cirka sex dagar. Jag ska va hemma imorgon också för jag ska till en ostiopat. Det är som en massös fast den kollar på kroppen och sånt. Så kvart över åtta imorgon ska jag dit med mamma. Han sk akolla på mina lungor och mina revben. Förresten var jag hos läkaren idag. Hon var helt puckad för hon frågade om min lunga var punkterad. Liksom vet jag det? Nej! Men dom stack mig i fingret och tog blodprov, sen åkte jag o mamma in till Handens närsjukhus och vi skulle röntga mig. Så vi fick vänta ett ag sen fick jag gå in. Hon sa åt mig att ta av mig BHn och tröjan. Och jag var lite osäker men gjorde det. Inte likt mig att klä av mig framför främlingar men jag ville röntgas, hehe. Så hon tog lite bilder och sen var det klar't! Sen fick vi vänta en stund till och blablabla. Det var iallafall inget problem jag var bara förkyld. Men jag fattar inte, dom såg ingenting på mina foton men jag har fortfarande skit ont i lungan/revbenen. Och därför ringde mamma sin ostiopat som sk akolla på min rygg imorhon. Jag känner mig bättre, eller iallafall lite.. Så jag tror att jag ä hemma ela veckan. Iallafall imorgon Och mamma sa att efter ostiopaten så ska vi shoppa om jag orkar :D. Jag berhöver en ny mascara och kanske något snyggt plagg? Jag fyller år snart men ändå! Jag förkänar det ;).Men jag skriver väll senare eller ikväll! Jag ska även fixa lite Kategorier så jag kommer fixa bloggen ;D.


kyss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0