gud vad jag ljuger för er!!!

Alltså, förlåt igen för dålig uppdatreing! Men idag hade jag faktist inte tid. För vi hade orienteringsdag idag i skolan, vi typ förlorade...
Men sen så följde jag och Cassie med Elin (bebiis) till stallet! Det var skit roligt. Vi borstade och fixade Dingo, jag tror hästen hette Dingo. Men iallafall, jag pussade en häst som heter Nougat :). Han var för söt så jag var tvungen! Sen kollade jag och Cassie på när Elin red :). Elin var riktigt bra. Sen Åt vi middag där, sn åkte vi hem. Vi var där rätt länge. Jag ska med Elin till stallet på fredag igen och då kanske det blir lite bilder :). men just nu ska jag skriva lite på svenskan kanske? Eller inte..
Men jag ska kanske ta lite bilder och lägga in imorgon??? Vi får se vad jag gör..

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0