haninge igår, fest idag

Jag och Nikki åkte till Haninge C igår nästan direkt efter skolan :). I väntan på bussen gjorde vi en hemlig grej som ni inte får veta! Men ändå, så satte vi oss på bussen och nästan direkt somnade jag? Jag mådde illa så det var bra att jag somnade. Jag mår alltid illa på bussar och ibland i bil.. Men aldrig i båtar eller något. Men ändå! Så vi provade klackskor och skit. Haha jag tog bilder på två skor jag provade och frågade mamma vilken som var snyggast. Hon sa att båda var bitchiga..
Men jag sitter vid min brorsas dator så jag kan inte ladda in bilder. Men det kommer! Sen köpte jag en mascara till mamma dör hon fyllde år igår. Och en eyeliner och en ögonskugga till moi :)! Sen köpte vi en cola, eller jag köptye en cola nikki köpte en hamburgare för tio spänn. Sen åkte vi hem vid klockan sex. Så me and family hade hyrt en film, Slumdog Millionaire.
Den var sjukt bra, se den! Men nu måste jag gå o städa, jag skriver o lägger in bilder snaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0