home from school

Jag är hemma från skolan idag. Jag har värsta hostan med slem och allt nu. Och så har jag ont i typ vänstra lungan. Jag har precis ätit en glass och fått reda på att Nikki bby ska flytta. Okej bara typ två portar eller nått hihi men ändå :). Idag ska jag äta glass och halstabletter, dricka te och kolla på film. Det är det ända jag ska göra idag ^^. Min hals är helt förstörd.. Usch visst är jag äcklig! Jag har haft samma kläder i tre dagar usch fyyy. Men jag är för sjuk för att orka byta, eller okej igår böt jag kläder för jag o mamma skulle ut o köpa glass och då kan jag ju inte ha pyjamasen? Men jag ska nog fortfsätta tycka synd om mig själv så får ni ha det bra tills jag skriver senare!



pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0