när gästerna har gått hem

Jaha *suck*.. Jobbig dag? Men ändå ;). Så jag gjorde ju en checklista och jag gjorde inte alla dom sakerna.. Men några! Och så gjorde jag en sak som inte stog på listan. Men idag hann jag med:


Noppa ögonbrynen
Duscha
Städa rummet
Nästan bryta fingret!

Så ja, jag har nästan brytit fingret idag. Eller vi säger att det är en lätt stukning. Först blev fingret blått,rött och svullet. Nu har svullnaden gått ner lite så det är bara rött. Men iaf hade vi gäster idag, vi åt middag lalala. När dom gick hem kollade jag o mamma på film och nu ska jag snart sova! Jag skriver imorgon :D. Jag laddar in lite bilder från idag o igår.


dom här skorna gillade jag mest!






igår köpte jag det ;)



haha visst var jag fin ?

och jag måste ju visa dagens/kvällens outfit!



vitt linne från typ HM, skortan är pappas och kjolen är från HM tror jag.



Ja så såg man ut idag!

Men jag skriver mera imorgon!


PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0