scary movie 4

Idag hade vi musik och tyska, det var det ända roliga idag. Fast musiken var roligast, vi sjöng Praoud Mary av Tina Turner. Jag, Cassie, Fidde, Elin och frida sjöng ;). Dom andra spelade instrument. Men det va iallafall skitroligt. Fast Cassies mickrofon funkade inte först haha. Men vi slutade 14:45 så jag stack till Nikki. Hon var med Emma och Amanda :). Jag kollade när dom sminkade Amanda till fjortis, haha. Hon blev ju riktigt fin ;D. Sen kollade vi på Scary Maze Game och massa andra saker på Nikkis dator, fast jag vågade inte kolla. Sen kollade vi på Scary Movie 4, fast det var efter vi hade köpt SLUSH ICE!!! Jag är kär i slush ice? Men det är så jääääävla gott. Men sen spelade vi lite Wii och sen gick jag hem. Eller det gjorde Emma o Amanda också men dom tog en annan väg. Men nu tror jag att jag har glömt min loggbok i skolan. Jag hade fått en massa bloggar från klasskompisarna, alltså deras bloggar som jag tänkte kolla in. Men jag hade skrivit upp dom i min loggbok...
Jag har sjukt ont i magen :(.  Jag o mamma ligger o kollar på The Mentalist nu. Det är rätt intressant. Men nu ska jag ta en samarin (gjorde det igår också) och dricka lite vatten.  Eller så ska jag plocka fram saker till imorgon :). Det blir god lunch i skolan imorrn :D. Men jag ska lägga ifrån mig datorn nu :). Haha jag städare rummet igår, ni ska få se lite bilder :)




                                          FÖRE




                                       EFTER

Visst blev det fint :D. Haha ni måste se mitt lakan på min underbara säng!




Haha, visst är mitt lakan gulligt :). Jag hittade det längst in i min garderob så jag tog det. Men nu ska jag kolla klart på The mentalist så jag kanske kanske skriver senare, om jag inet gör det så.. PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0