sitter hos nikki, med nappflaska!

Ja, jag och Nikki sitter hos henne. Hon fixade lite saft i nappflaska, haha :).Det är mycket godare nu! Men vi har precis gjort typ modellskola, så jag har fptt låna kläder o skor så har vi gjort en catwalk o massa saker. Riktigt roligt ;). Så just nu sitter jag med en kort kort jeans kjol och en grå tröja. Eller typ tjocktröja. Vi ska fortsätta med modellskolan nu :P. Hihi, dom sålde bullar i skolan idag så vi har ätit bullar!!! Dom är skitgoda. JAg vill sminka Nikki, och on har precis sagt att jg får göra det OM hon får göra det på mig. JAG VET, jag stavar fel ibland men jag skriver med en hand. Men jag skriver senare!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0